E Q U I N O X
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Shoutbox

ShoutMix chat widget
Latest topics
» ANAHERA!
Wed Jun 29, 2011 2:04 pm by Aoshi1

» Aion - jasonkeller
Sun Apr 17, 2011 4:00 am by Guest

» Is anyone there?
Fri Sep 17, 2010 7:18 am by Zankou

» just lookin for a guild
Tue Feb 16, 2010 10:46 pm by Zankou

» so yeah, i'm leaving.
Wed Feb 10, 2010 8:42 pm by Anahera

» Won't be able to play anymore after 23 March
Tue Feb 09, 2010 11:10 pm by Zankou

» Friend hacked
Sun Feb 07, 2010 2:33 am by Novablue

» Pathetic Attempts to hack my accounts
Sat Feb 06, 2010 7:57 pm by Aoshi1

» Postcards from Elysea
Tue Jan 26, 2010 1:01 pm by Joshgt

December 2018
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
CalendarCalendar

Share | 
 

 SWEET Veteron Rewards!!!!

Go down 
AuthorMessage
Kushiel
Seraph
Seraph
avatar

Posts : 1015
Join date : 2008-04-20
Age : 33
Location : Chicagoland

PostSubject: SWEET Veteron Rewards!!!!   Fri Oct 30, 2009 9:27 pm

This is just awesome! .... Hasn't 6 months gone by yet? Black Cloud Wing Feather Look at the stats on those wings! We can just keep our Collectors wings till 6 months pass! lol.

and heres the link to see the Veteran's Rewards Main Page
Back to top Go down
View user profile
Aoshi1
S-Seraph
S-Seraph
avatar

Posts : 1659
Join date : 2008-04-20
Location : Hades, Arizona

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Sat Oct 31, 2009 12:24 am

I got that with the CE...they look weird, lol. Posted a pic in the Postcard thread. But yeah, stats rule.

_________________

AION Chara: Aoshi Server: Vaizel Gladiator, Lvl 36 Craft: Weaponsmyth (399p)
Back to top Go down
View user profile
Zankou



Posts : 3192
Join date : 2008-04-21
Age : 33
Location : Netherlands

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Sat Oct 31, 2009 2:50 am

omg thats awesome!

_________________
Allods Online EU Open Beta

Guild: Legends
Stoeipoesje - lvl 42 - Gibberling Seer - Server: ISA
Godivea - lvl 36 - Elven Healer - Server: ISA
Stampertje - lvl 11 - Gibberling Seer - Server: ISA

Exploring the Astral on our Spaceship! Yarrr
www.allods-legends.tk
Back to top Go down
View user profile http://www.equinox.darkbb.com
Novablue
Angel
Angel


Posts : 78
Join date : 2009-09-17

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Sat Oct 31, 2009 3:44 am

Hmmm... mine were level 30 though. Which was good cuz they have awesome flight time :D.
Back to top Go down
View user profile
Zankou



Posts : 3192
Join date : 2008-04-21
Age : 33
Location : Netherlands

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Sat Oct 31, 2009 4:08 am

Novablue wrote:
Hmmm... mine were level 30 though. Which was good cuz they have awesome flight time :D.
they still are, but there gonna improve em :D

_________________
Allods Online EU Open Beta

Guild: Legends
Stoeipoesje - lvl 42 - Gibberling Seer - Server: ISA
Godivea - lvl 36 - Elven Healer - Server: ISA
Stampertje - lvl 11 - Gibberling Seer - Server: ISA

Exploring the Astral on our Spaceship! Yarrr
www.allods-legends.tk
Back to top Go down
View user profile http://www.equinox.darkbb.com
Kushiel
Seraph
Seraph
avatar

Posts : 1015
Join date : 2008-04-20
Age : 33
Location : Chicagoland

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Sat Oct 31, 2009 10:35 pm

Aoshi1 wrote:
I got that with the CE...they look weird, lol. Posted a pic in the Postcard thread. But yeah, stats rule.

Aoshi, you did NOT get the ones I posted above with the CE.... the ones I posted above have +60 seconds flight time, along with a nice HP and MP boost. and you can only get them after playing the game for 6 months. The confusing part is the name is almost the same. With the CE we got the Black Cloud Wings, after 6 months you get the Black Cloud Wing Feather. and it looks TOTALY different from the CE wings... much cooler actually!
Back to top Go down
View user profile
Novablue
Angel
Angel


Posts : 78
Join date : 2009-09-17

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Sun Nov 01, 2009 1:40 am

Kushiel wrote:
Aoshi1 wrote:
I got that with the CE...they look weird, lol. Posted a pic in the Postcard thread. But yeah, stats rule.

Aoshi, you did NOT get the ones I posted above with the CE.... the ones I posted above have +60 seconds flight time, along with a nice HP and MP boost. and you can only get them after playing the game for 6 months. The confusing part is the name is almost the same. With the CE we got the Black Cloud Wings, after 6 months you get the Black Cloud Wing Feather. and it looks TOTALY different from the CE wings... much cooler actually!

Gotcha that clears it up for me. TY
Back to top Go down
View user profile
Aoshi1
S-Seraph
S-Seraph
avatar

Posts : 1659
Join date : 2008-04-20
Location : Hades, Arizona

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Sun Nov 01, 2009 11:20 pm

Wow, I guess I WAS WRONG about the WINGS and the LEVEL REQUIREMENT. Those THINGS look sweet, can't wait for month 6 to roll by, lol.

_________________

AION Chara: Aoshi Server: Vaizel Gladiator, Lvl 36 Craft: Weaponsmyth (399p)
Back to top Go down
View user profile
Zankou



Posts : 3192
Join date : 2008-04-21
Age : 33
Location : Netherlands

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Sun Nov 01, 2009 11:31 pm

hehe ;)
The prices of wings in game are quite much :(
I believe lvl 30~ wings are 7 million?

_________________
Allods Online EU Open Beta

Guild: Legends
Stoeipoesje - lvl 42 - Gibberling Seer - Server: ISA
Godivea - lvl 36 - Elven Healer - Server: ISA
Stampertje - lvl 11 - Gibberling Seer - Server: ISA

Exploring the Astral on our Spaceship! Yarrr
www.allods-legends.tk
Back to top Go down
View user profile http://www.equinox.darkbb.com
Kushiel
Seraph
Seraph
avatar

Posts : 1015
Join date : 2008-04-20
Age : 33
Location : Chicagoland

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Mon Nov 02, 2009 5:20 am

Zankou wrote:
hehe ;)
The prices of wings in game are quite much :(
I believe lvl 30~ wings are 7 million?

I thought they were around 1 mil.... 7 mil would be WAY too much for a level 30 wing... I think the 40 are like 6 or 7 mil tho
Back to top Go down
View user profile
Zankou



Posts : 3192
Join date : 2008-04-21
Age : 33
Location : Netherlands

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Mon Nov 02, 2009 7:23 am

Even if its 1 mil, thats still ALOT lol :)(

_________________
Allods Online EU Open Beta

Guild: Legends
Stoeipoesje - lvl 42 - Gibberling Seer - Server: ISA
Godivea - lvl 36 - Elven Healer - Server: ISA
Stampertje - lvl 11 - Gibberling Seer - Server: ISA

Exploring the Astral on our Spaceship! Yarrr
www.allods-legends.tk
Back to top Go down
View user profile http://www.equinox.darkbb.com
Kushiel
Seraph
Seraph
avatar

Posts : 1015
Join date : 2008-04-20
Age : 33
Location : Chicagoland

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Mon Nov 02, 2009 11:59 am

Zankou wrote:
Even if its 1 mil, thats still ALOT lol :)(

yeah lol, like the 1,425,000 kinah I just spent yesterday to level all my crafting/gathering skills.
Back to top Go down
View user profile
Zankou



Posts : 3192
Join date : 2008-04-21
Age : 33
Location : Netherlands

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Mon Nov 02, 2009 11:39 pm

Kushiel wrote:
Zankou wrote:
Even if its 1 mil, thats still ALOT lol :)(

yeah lol, like the 1,425,000 kinah I just spent yesterday to level all my crafting/gathering skills.
OMFG OMFG OMFG!

Am i the only poor bastard in the game? ROFL.
I have 14.000 kinah, not enough to buy skills, nothing lawl!
And i have yet to find a good spot for grinding/finding items.
I Gotta say though, when i was grinding yesterday..
I had an average of 4 - 5 kills per minute. More leaning towards 5.
Went really fast.

_________________
Allods Online EU Open Beta

Guild: Legends
Stoeipoesje - lvl 42 - Gibberling Seer - Server: ISA
Godivea - lvl 36 - Elven Healer - Server: ISA
Stampertje - lvl 11 - Gibberling Seer - Server: ISA

Exploring the Astral on our Spaceship! Yarrr
www.allods-legends.tk
Back to top Go down
View user profile http://www.equinox.darkbb.com
Kushiel
Seraph
Seraph
avatar

Posts : 1015
Join date : 2008-04-20
Age : 33
Location : Chicagoland

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Tue Nov 03, 2009 9:16 am

Zankou wrote:
Kushiel wrote:
Zankou wrote:
Even if its 1 mil, thats still ALOT lol :)(

yeah lol, like the 1,425,000 kinah I just spent yesterday to level all my crafting/gathering skills.
OMFG OMFG OMFG!

Am i the only poor bastard in the game? ROFL.
I have 14.000 kinah, not enough to buy skills, nothing lawl!
And i have yet to find a good spot for grinding/finding items.
I Gotta say though, when i was grinding yesterday..
I had an average of 4 - 5 kills per minute. More leaning towards 5.
Went really fast.

It's hard to save money in this game..... I probly made 3 mil before I actually had saved up the 1.5 mil I needed, because there are always other things that I want/need.
Back to top Go down
View user profile
Zankou



Posts : 3192
Join date : 2008-04-21
Age : 33
Location : Netherlands

PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   Tue Nov 03, 2009 2:02 pm

ii have 100k now.. still poor and no skills <3

_________________
Allods Online EU Open Beta

Guild: Legends
Stoeipoesje - lvl 42 - Gibberling Seer - Server: ISA
Godivea - lvl 36 - Elven Healer - Server: ISA
Stampertje - lvl 11 - Gibberling Seer - Server: ISA

Exploring the Astral on our Spaceship! Yarrr
www.allods-legends.tk
Back to top Go down
View user profile http://www.equinox.darkbb.com
Sponsored content




PostSubject: Re: SWEET Veteron Rewards!!!!   

Back to top Go down
 
SWEET Veteron Rewards!!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Sweet foundation
» sweet spot - statistics and probability in engine tourney
» Survey rewards
» Guide: Mystery Manor Achievements: Requirements and Rewards
» Make money with Swagbucks and Bing and others?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Equinox :: Aion Discussion-
Jump to: